Hibajelentés

Mielőtt elküldi számunkra a tapasztalt hibát, problémát kérjük, hogy tekintse át a Gyakori kérdések, illetve a Hogyan tudok..? támogató oldalakat!

  • Amennyiben az e-learning rendszerekkel kapcsolatosan szeretne segítéséget kérni, jelezze azt az címen.
  • Hogyha a multimédiás szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdése van, írjon a címre!
  • Abban az esetben ha weboldalunkon talál hibát, kérjük, hogy jelezze azt számunkra az e-mail címen!
  • Amennyiben az e-learning rendszerekbe való bejelentkezéssel van problémája (a bejelentkezés az egyetemi hálózati azonosító /eduID/ segítségével történik), úgy jelezze a problémát az egyetem központi Helpdesk szolgáltatása részére: 
    E-mail:  , Telefon: +36 52 512-900 / 66333
  • Ha a hiba egy konkrét e-learning kurzushoz való hozzáféréssel kapcsolatos, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a tárgy oktatójával, illetve az adott szervezeti egység oktatásszervezőjével!

Frissítés dátuma: 2019.02.15.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napján hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ